2014年2月6日 星期四

大鄉里 Jo Jo 第一次澳門之旅

Wakakaka!!!! 3x 歲人第一次去澳門, 我已比人笑了一萬次有多!!!!!


今次真的要多謝我的 gym buddies 為我預備了這次 "Jo Jo & Tina 生日"之 - 澳門一日遊!! 


人生第一次去澳門, 連 Taxi 司機都笑我 - "wah, 阿姐, 你係咪香港人呀? 咁大個人無去過澳門, 笑大人個口咩!!!! 咁醜仲好意思話比人知!!!" :( :( :( :(  激死咗!!


這次旅程還剛好遇上 Daddy和好友一起上船, haha! 世界真細小!!


一到澳門,當然是食食食!! Hahaha!!! 多謝 Fong 幫我們訂了位到海灣餐廳食 lunch!


牛尾和牛脷超級好味!!!! 馬介休也超好味!!



好 sweet 的 surprise!!! 有生日蛋糕!!!! :) :) :) :) 超級窩心!!  Love u guys!

Happy Birthday, Jo Jo and Tina! :)




下一站當然是 "老婆婆" 的潘榮記蛋餅, hahaha!!!!





食飽飽了便是旅遊勝地暢遊, hee hee! 先到大三巴!!!

被逼影了這張 kawaii 相 :( :( 
當然要拉埋另一個 bday girl 一齊影啦!! Wakakaka!!! Kawaii smile! :) :) 

再來個合照!!! 照片精髓 - 有個外星人還不能返回地球!!! 
Kari - 加油!!! 我地會將你由冥王星帶返地球!!!! 



下一站 ... 澳門大炮台! Hee hee hee :) :) 多謝 Kay 為我們拍照! :) 


另一照片精髓 - Kari is always " HO WINDY AH!!!!!" Model 一樣!!! Wakakaka!!!





笑完一餐, 長途到達 "威尼斯人" 酒店 :) :)  




第一景點 - "冰之世界", hahaha!!!!


凍到飛起!!!!!
Kung Fu Panda! Yay!!
其實d冰雕都真係幾靚!!
我地仲玩了這個滑梯!!! 攪笑到爆!!! :) :) :) 




下一站當然唔少得 shopping mall 裡面條 "運河"! Hahahah!

好詩情畫意呢!  >.<  Wakakakaka!




來到威尼斯人, 當然要到賭場逛逛 ... 可是 ... 我實在興趣不大, 也不明白為甚麼很多人能沉迷在這裡!!!! 我只是到此一遊, 開個眼界便算!



行了一整天, 大家都累了!!! 最後去了一間泰式 fusion 西式的餐廳食晚餐. 味道不錯!!!!

粉絲蟹煲和辣牛柳粒超級好味!!!! Yummy!!!
這個 mixed grill 就一般


話咁快就一天了!!!! 好多謝大家為我準備這個難忘的 "Jo Jo 第一次澳門之旅"!!!! 真的很開心生命裡有你們相伴 !!!! Love u all! Muah muah muah!!!!









沒有留言:

張貼留言